Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nástroj pro grafický návrh HTML5 aplikací
Sabovčik, František ; Klicnar, Lukáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací nástroje pro grafický návrh HTML5 aplikací vykreslovaných na Canvas. Tento editor umožnuje vizuální způsobem vytvářet uživatelské rozhraní pomocí pozicování, transformace a sdružování grafických prvků s ná- sledným exportem do cílové aplikace. V práci je popsán proces vývoje tohoto nástroje od popisu stávajícího problému, přes průzkum teoretických poznatků nutných pro vývoj, ná- vrh, až k následné implementaci výsledné aplikace. V závěru práce je popsána zpětná vazba potenciálních uživatelů, která vyhodnocuje úspěšnost plnění zadaných požadavků.
Grafy ve webovém prohlížeči pomocí Javascriptu
Zajíc, Jiří ; Dytrych, Jaroslav (oponent) ; Máčel, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská se práce se zabývá studiem tvorby grafů ve webových prohlížečích. První část obsahuje podrobnou studii současných technologií a návrh aplikace. Praktická část zahrnuje vývoj, popis a dokumentaci aplikace. Výsledkem je funkční přenositelná knihovna pro tvorbu grafů v elementu canvas v jazyce JavaScript a grafické uživatelské rozhraní.
WebGL
Pecha, Jan ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Mazánek, Petr (oponent)
Práce analyzuje současné způsoby a možnosti zobrazování 3D grafiky na internetu. Jejím hlavním cílem je rozebrat a popsat základní vlastnosti moderního standardu WebGL pro interaktivní 2D a 3D grafiku na webu. Zároveň jsou charakterizovány nejznámější pomocné frameworky implementující tento standard a na vytvořených jednoduchých příkladech je demonstrováno jejich použití. Práce také informuje o možnostech uplatnění WebGL v různých odvětvích.
Grafy ve webovém prohlížeči pomocí Javascriptu
Zajíc, Jiří ; Dytrych, Jaroslav (oponent) ; Máčel, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská se práce se zabývá studiem tvorby grafů ve webových prohlížečích. První část obsahuje podrobnou studii současných technologií a návrh aplikace. Praktická část zahrnuje vývoj, popis a dokumentaci aplikace. Výsledkem je funkční přenositelná knihovna pro tvorbu grafů v elementu canvas v jazyce JavaScript a grafické uživatelské rozhraní.
Nástroj pro grafický návrh HTML5 aplikací
Sabovčik, František ; Klicnar, Lukáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací nástroje pro grafický návrh HTML5 aplikací vykreslovaných na Canvas. Tento editor umožnuje vizuální způsobem vytvářet uživatelské rozhraní pomocí pozicování, transformace a sdružování grafických prvků s ná- sledným exportem do cílové aplikace. V práci je popsán proces vývoje tohoto nástroje od popisu stávajícího problému, přes průzkum teoretických poznatků nutných pro vývoj, ná- vrh, až k následné implementaci výsledné aplikace. V závěru práce je popsána zpětná vazba potenciálních uživatelů, která vyhodnocuje úspěšnost plnění zadaných požadavků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.